Hoe regel ik een aansluiting van een nieuwe watermeter in mijn pand?
Wilt u een hele nieuwe aansluiting in verband met nieuwbouw of het splitsen van een pand?
Dan kunt u hiervoor een aanvraag doen via www.mijnaansluiting.nl.
In deze video leggen wij uit hoe u een aansluiting kunt aanvragen via MijnAansluiting.nl
Heeft u momenteel geen drinkwater, maar wel een aansluiting hiervoor op het betreffende pand?
Dan zijn er verschillende oorzaken mogelijk:
- Controleer of de hoofdkraan misschien dicht staat. De hoofdkraan is altijd gevestigd bij de watermeter. Draai de hoofdkraan, indien gesloten, weer open.
- Controleer of het naastgelegen pand ook geen water heeft. Wellicht is er een storing in de waterlevering in de buurt. Dit kunt u zien via www.pwn.nl/storingen.
- Uw waterlevering is afgesloten. Om de waterlevering te herstellen, betaalt u heraansluitkosten. Raadpleeg voor de hoogte van dit bedrag pwn.nl/tarieven en neem contact met ons op.
Komt u er niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice.