Overzicht

Hoe regel ik een aansluiting van een nieuwe watermeter in mijn pand?

Wilt u een hele nieuwe aansluiting in verband met nieuwbouw of het splitsen van een pand?

Dan kunt u hiervoor een aanvraag doen via www.mijnaansluiting.nl

In deze video leggen wij uit hoe u een aansluiting kunt aanvragen via MijnAansluiting.nl

 
 

Heeft u momenteel geen drinkwater, maar wel een aansluiting hiervoor op het betreffende pand?

Dan zijn er verschillende oorzaken mogelijk:
  1. Controleer of de hoofdkraan misschien dicht staat. De hoofdkraan is altijd gevestigd bij de watermeter. Draai de hoofdkraan, indien gesloten, weer open.
  2. Controleer of het naastgelegen pand ook geen water heeft. Wellicht is er een storing in de waterlevering in de buurt. Dit kunt u zien via www.pwn.nl/storingen.
  3. Uw waterlevering is afgesloten. Om de waterlevering te herstellen, betaalt u heraansluitkosten. Raadpleeg voor de hoogte van dit bedrag pwn.nl/tarieven en neem contact met ons op.

Komt u er niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice.